ا
-
ابزارهای بلاغی
مقایسه ویژگی های بلاغی محتوای مرتبط با کووید ـ 19 در تلویزیون، خبرگزاری ها و اینستاگرام [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-134]
-
اثر سوم شخص
تبیین«اثرسوم شخص» بر ادراک مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 281-304]
-
ارتباطات
مطالعه تاثیر دوگانه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند توسعه اقتصای و اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
-
ارتباطات بحران
مقایسه ویژگی های بلاغی محتوای مرتبط با کووید ـ 19 در تلویزیون، خبرگزاری ها و اینستاگرام [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-134]
-
ارزیابی شناختی ناهمسان
کاوشی کیفی از چگونگی خوانش جوانان از ایران در اینستاگرام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
-
اسنپ
سکوهای فعالیت مجازی و اقتصاد اشتراکگذاری: چالشها و نویدها برای کارکنان گیگ [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
-
اصالت
«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعهشناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایعدستی مدرن [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 31-73]
-
اعتیاد
تحلیل و تبیین رابطه علی میان بازی برخط (آنلاین) کلش آو کلنز (Clash of Clans) و تغییرات رفتاری بازیکنان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 75-105]
-
اقتصاد اشتراکگذاری
سکوهای فعالیت مجازی و اقتصاد اشتراکگذاری: چالشها و نویدها برای کارکنان گیگ [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
-
الگوی کنش گریماس
مطالعۀ شیوۀ برساخت معنای معلولیت در سینمای ایران و هالیوود [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 171-211]
-
اینترنت
مطالعه رابطه مهارتهای اینترنتی با میزان بهرهمندی دانش آموزان شهر شیراز از فرصتهای اینترنتی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 77-99]
-
اینستاگرام
کاوشی کیفی از چگونگی خوانش جوانان از ایران در اینستاگرام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
ب
-
بحران لیبرال دموکراسی
معرفی و نقد کتابِ «گسیختگی: بحران لیبرال دموکراسی» [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 123-129]
-
برساخت اجتماعی
مطالعۀ شیوۀ برساخت معنای معلولیت در سینمای ایران و هالیوود [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 171-211]
-
برند
«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعهشناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایعدستی مدرن [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 31-73]
-
برندسازی مجازی
«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعهشناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایعدستی مدرن [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 31-73]
پ
-
پیامرسان تلگرام
تحلیل مضمون و اسناد «سیاست جایگزینی» پیامرسانهای داخلی بهجای تلگرام در ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 135-169]
-
پیامرسانهای داخلی
تحلیل مضمون و اسناد «سیاست جایگزینی» پیامرسانهای داخلی بهجای تلگرام در ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 135-169]
ت
-
تحلیل محتوای کیفی
مقایسه ویژگی های بلاغی محتوای مرتبط با کووید ـ 19 در تلویزیون، خبرگزاری ها و اینستاگرام [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-134]
-
تحلیل معادلات ساختاری
تأثیر انتخابهای مخاطبان بر تحولات کالبدی معماری معاصر ایران تحت فضای رسانهای [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
-
تحولات کالبدی
تأثیر انتخابهای مخاطبان بر تحولات کالبدی معماری معاصر ایران تحت فضای رسانهای [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
-
تغییر رفتار
مقایسه ویژگی های بلاغی محتوای مرتبط با کووید ـ 19 در تلویزیون، خبرگزاری ها و اینستاگرام [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-134]
-
توسعه
مطالعه تاثیر دوگانه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند توسعه اقتصای و اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
ج
-
جامعهشناسی اقتصادی
«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعهشناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایعدستی مدرن [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 31-73]
-
جامعۀ شبکه ای
معرفی و نقد کتابِ «گسیختگی: بحران لیبرال دموکراسی» [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 123-129]
خ
-
خوانش از ایران
کاوشی کیفی از چگونگی خوانش جوانان از ایران در اینستاگرام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
د
-
داغ ننگ
مطالعۀ شیوۀ برساخت معنای معلولیت در سینمای ایران و هالیوود [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 171-211]
-
دانش آموزان
مطالعه رابطه مهارتهای اینترنتی با میزان بهرهمندی دانش آموزان شهر شیراز از فرصتهای اینترنتی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 77-99]
-
دوستان و خانواده
تحلیل و تبیین رابطه علی میان بازی برخط (آنلاین) کلش آو کلنز (Clash of Clans) و تغییرات رفتاری بازیکنان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 75-105]
-
دیجیتال
مطالعه تاثیر دوگانه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند توسعه اقتصای و اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
ر
-
رسانش
مطالعه تاثیر دوگانه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند توسعه اقتصای و اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
-
رسانه
تأثیر انتخابهای مخاطبان بر تحولات کالبدی معماری معاصر ایران تحت فضای رسانهای [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
-
رسانه
تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری فیلم در ایران و موانع پیش رو [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 213-245]
-
رسانه ها
مقایسه ویژگی های بلاغی محتوای مرتبط با کووید ـ 19 در تلویزیون، خبرگزاری ها و اینستاگرام [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 107-134]
س
-
سکوهای فعالیت مجازی
سکوهای فعالیت مجازی و اقتصاد اشتراکگذاری: چالشها و نویدها برای کارکنان گیگ [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
-
سوگیری خوشبینانه
تبیین«اثرسوم شخص» بر ادراک مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 281-304]
-
سیاست جایگزینی
تحلیل مضمون و اسناد «سیاست جایگزینی» پیامرسانهای داخلی بهجای تلگرام در ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 135-169]
-
سیاستگذاری رسانههای اجتماعی
تحلیل مضمون و اسناد «سیاست جایگزینی» پیامرسانهای داخلی بهجای تلگرام در ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 135-169]
-
سینما
مطالعۀ شیوۀ برساخت معنای معلولیت در سینمای ایران و هالیوود [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 171-211]
-
سینمای ایران
مطالعۀ شیوۀ برساخت معنای معلولیت در سینمای ایران و هالیوود [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 171-211]
ص
-
صنایعدستی مدرن
«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعهشناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایعدستی مدرن [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 31-73]
ع
-
عوامل تقویت کننده
تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری فیلم در ایران و موانع پیش رو [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 213-245]
ف
-
فاصله اجتماعی
تبیین«اثرسوم شخص» بر ادراک مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 281-304]
-
فرصتهای اینترنتی
مطالعه رابطه مهارتهای اینترنتی با میزان بهرهمندی دانش آموزان شهر شیراز از فرصتهای اینترنتی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 77-99]
-
فضای مجازی
کاوشی کیفی از چگونگی خوانش جوانان از ایران در اینستاگرام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
ق
-
قصد و انتخاب
تأثیر انتخابهای مخاطبان بر تحولات کالبدی معماری معاصر ایران تحت فضای رسانهای [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
ک
-
کارکنان گیگ
سکوهای فعالیت مجازی و اقتصاد اشتراکگذاری: چالشها و نویدها برای کارکنان گیگ [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
-
کاشت
تحلیل و تبیین رابطه علی میان بازی برخط (آنلاین) کلش آو کلنز (Clash of Clans) و تغییرات رفتاری بازیکنان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 75-105]
-
کلش آو کلنز
تحلیل و تبیین رابطه علی میان بازی برخط (آنلاین) کلش آو کلنز (Clash of Clans) و تغییرات رفتاری بازیکنان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 75-105]
-
کلیدواژهها: گردشگری فیلم
تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری فیلم در ایران و موانع پیش رو [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 213-245]
-
کودکان -نوجوانان
مطالعه رابطه مهارتهای اینترنتی با میزان بهرهمندی دانش آموزان شهر شیراز از فرصتهای اینترنتی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 77-99]
گ
-
گسیختگی
معرفی و نقد کتابِ «گسیختگی: بحران لیبرال دموکراسی» [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 123-129]
م
-
مؤلفه رفتاری
تبیین«اثرسوم شخص» بر ادراک مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 281-304]
-
مانوئل ماستلز
معرفی و نقد کتابِ «گسیختگی: بحران لیبرال دموکراسی» [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 123-129]
-
مداخله گری
تحلیل مضمون و اسناد «سیاست جایگزینی» پیامرسانهای داخلی بهجای تلگرام در ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 135-169]
-
مطلوبیت/نامطلوبیت
تبیین«اثرسوم شخص» بر ادراک مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 281-304]
-
معلولیت
مطالعۀ شیوۀ برساخت معنای معلولیت در سینمای ایران و هالیوود [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 171-211]
-
معماری معاصر ایران
تأثیر انتخابهای مخاطبان بر تحولات کالبدی معماری معاصر ایران تحت فضای رسانهای [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 1-27]
-
مهارت های اینترنتی
مطالعه رابطه مهارتهای اینترنتی با میزان بهرهمندی دانش آموزان شهر شیراز از فرصتهای اینترنتی [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 77-99]
-
موانع
تحلیل کیفی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری فیلم در ایران و موانع پیش رو [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 213-245]
-
میکرواینفلوئنسر
کاوشی کیفی از چگونگی خوانش جوانان از ایران در اینستاگرام [دوره 16، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
ن
-
نوآوری
مطالعه تاثیر دوگانه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند توسعه اقتصای و اجتماعی [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
ه
-
هالیوود
مطالعۀ شیوۀ برساخت معنای معلولیت در سینمای ایران و هالیوود [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 171-211]
ی
-
یادگیری
تحلیل و تبیین رابطه علی میان بازی برخط (آنلاین) کلش آو کلنز (Clash of Clans) و تغییرات رفتاری بازیکنان [دوره 16، شماره 2، 1400، صفحه 75-105]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد